Nowa strona KAN

Atrakcyjny, intuicyjny układ graficzny, ułatwiający szybkie znalezienie informacji. Podział na strefy, adresowane do poszczególnych grup odbiorców – to tylko niektóre elementy nowej strony internetowej spółki KAN.
Nowa witryna producenta instalacji wodnych i grzewczych zyskała na atrakcyjności także dzięki nowym materiałom i dodanym treściom – przybyło kilka ważnych działów, a wszystkie dane dostępne na starej stronie zostały zaktualizowane.
Rozbudowany dział „Oferta” ma pomóc nie tylko w zakresie doboru rozwiązania ściśle dopasowanego do konkretnych potrzeb, ale jest też rzetelnym źródłem wiedzy podczas montażu poszczególnych elementów systemów.
Wyszukiwanie kontaktów stało się szybkie i intuicyjne: jedno kliknięcie na mapce na wybrany region wystarczy, by uzyskać przejrzyste informacje o oddziałach, przedstawicielach, doradcach technicznych czy dystrybutorach i autoryzowanych wykonawcach spółki. Po wybraniu menu „KAN na świecie” na ekranie wyświetli się informacja o siedzibach i przedstawicielach spółki za granicą.
Wszelkie materiały informacyjne zostały usystematyzowane i zlokalizowane w jednym dziale „Do pobrania”. W poszczególnych zakładkach znajdują się poradniki, cenniki, instrukcje, ulotki i programy do projektowania.
Z kolei dział „Realizacje” zawiera zbiór licznych inwestycji, w których zastosowano systemy KAN, podzielonych według poszczególnych branż budownictwa.
Strony w innych językach dodawane będą sukcesywnie, począwszy od wersji rosyjskiej, która będzie gotowa w najbliższych dniach. W przygotowaniu są również wersje: angielska, niemiecka, ukraińska, białoruska, litewska, łotewska, estońska i inne.

Bezpłatna prenumerata