Lepsze miejsce dla ludzi

Lepsze miejsce dla ludzi (Better Places for People) to globalna kampania mająca na celu stworzenie takiej rzeczywistości, w której budynki zapewniają zdrowsze i szczęśliwsze życie ich użytkownikom. Kampania zapoczątkowana została w maju 2015 roku przez Światowe Stowarzyszenie Budownictwa Zrównoważonego (WorldGBC) i wspierana jest przez dziewięciu sponsorów korporacyjnych, w tym firmę Uponor.

Kampania zwiększy świadomość wpływu mikroklimatu wewnętrznego w budynkach na zdrowie i samopoczucie ich użytkowników. Zachęci również wszystkich tych, którzy te budynki projektują, budują, posiadają, użytkują, a także nimi zarządzają lub je sprzedają, aby kształtowali je z korzyścią dla użytkowników.

– Misją firmy Uponor jest opracowywanie rozwiązań podnoszących standard codziennego życia, tłumaczy Ilari Aho, wiceprezes New Business Development i Corporate Social Responsibility w firmie Uponor oraz członek komitetu wykonawczego kampanii. Oferowane przez nas systemy i rozwiązania dla instalacji wody pitnej, ogrzewania i chłodzenia płaszczyznowego oraz sieci zewnętrznych stanowią ważne elementy składowe zdrowych i zrównoważonych budynków. Tym samym działalność firmy Uponor doskonale wpisuje się w ideę kampanii Lepsze miejsce dla ludzi (Better Places for People). Jesteśmy dumni, że możemy być jednym z dziewięciu głównych sponsorów i wspierać Światowe Stowarzyszenie Budownictwa Zrównoważonego (WorldGBC) w realizacji tego przedsięwzięcia.

Strona internetowa kampanii www.betterplacesforpeople.org

 

Bezpłatna prenumerata