Laur Konsumenta 2011 w rękach firmy Viessmann

Na podstawie szeroko zakrojonych ankiet telefonicznych oraz internetowych, w ramach ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta 2011, każdy mógł wziąć udział w wielkim głosowaniu oraz wyrazić swoje zadowolenie z danej marki, w określonych kategoriach.
To właśnie konsumenci mogli zdecydować kogo chcą uhonorować za partnerskie relacje, a także wysokiej jakości produkty oraz usługi.
W kategorii Urządzenia i systemy grzewcze zwycięzcą została firma Viessmann.
– Niezmiernie cieszymy się ze zdobytego Lauru. Nagrody konsumenckie należą do tych szczególnych, są one głosem klientów, a jeśli ten głos jest pozytywny, tym bardziej możemy sobie pogratulować, że spełniliśmy ich surowe wymagania i oczekiwania. O jednym możemy zapewnić, że w dalszym ciągu będziemy starać się sprostać wyzwaniom i na laurach nie spoczniemy – mówi Roland Krause, prezes Viessmann sp. z o.o.

Bezpłatna prenumerata