Laur Klienta – Grand Prix 2017 dla Immergas Polska

Marka IMMERGAS już po raz trzeci została uznana za najbardziej rozpoznawalną w kategorii „Polska jakość branży budowlanej – systemy grzewcze”, w niezależnym plebiscycie „Laur Klienta”. Ponadto została wyróżniona nagrodą specjalną – godłem GRAND PRIX, którym mogą się poszczycić tylko nieliczne firmy.

Laur Klienta to organizowany od ponad 10 lat ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach, na podstawie plebiscytu, podczas którego polscy konsumenci są pytani o to, jakie produkty, marki i usługi uważają za najlepsze i chętnie polecają innym.

Nagroda jest dla nas oznaką rozpoznawalności marki Immergas wśród klientów, ponieważ to przede wszystkim ich głos jest decydujący przy wyłanianiu laureata. Cieszymy się, że jakość naszych produktów oraz świadczonych przez nas usług, nasza dostępność dla klientów i proponowane rozwiązania zdobyły zaufanie wśród Polaków. Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Obiecujemy nie spocząć „na laurach”, ale nadal doskonalić naszą ofertę produktów i usług, by w kolejnych latach zasłużyć sobie na jeszcze większe uznanie naszych klientów   – podsumowuje Magdalena Oskiera, dyrektor marketingu Immergas Polska.

Na przyznanie tytułu „Laur Klienta” – oprócz oceny samych konsumentów, wpływ mają takie czynniki, jak: innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej, dynamika wzrostu popularności, skuteczność kampanii wizerunkowo-marketingowych czy rebranding.

Laur pełni rolę podwójną: jest wyrazem uznania kupujących, ale też informacją dla producentów i dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej. Jest jednocześnie sygnałem mocnej pozycji rynkowej firmy i gwarancją najwyższej jakości.

Bezpłatna prenumerata