Klima-Therm zmienia logo

Pierwszy raz w 20-letniej działalności firma Klima-Therm zmienia logo, podkreślając w ten sposób przełomowe zmiany, które dokonały się w jej historii.

Firma KLIMA-THERM wdraża nowe logo w momencie dla siebie przełomowym, wieńcząc proces biznesowej przemiany dokonanej na przestrzeni minionych dwóch dekad jej aktywnej działalności. Przedsiębiorstwo założone w Toruniu w 1996 roku to obecnie firma o randze międzynarodowej grupy kapitałowej, którą dziś tworzy łącznie 7 spółek w 5 krajach – w Polsce, Szwecji, Finlandii, Estonii, a od 2015 roku również w Stanach Zjednoczonych – z zespołem ponad 300 pracowników.

– Rebranding postrzegam jako rezultat procesu transformacji naszej firmy jako rozpoznawalnej na rynku marki, na którą składają się zarówno oferowane przez KLIMA-THERM renomowane produkty, najwyższa jakość obsługi klienta, jak i profesjonalnie realizowana komunikacja marketingowa. Symbolicznie zamykamy ten etap, aby otworzyć kolejny rozdział związany z dalszymi, ambitnymi planami skoncentrowanymi m.in. wokół eksploracji nowych rynków, w tym rozwoju na rynku Ameryki Północnej oraz wdrażaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań – mówi Daniel Jaśkiewicz, prezes zarządu w Grupie KLIMA-THERM.

Spójność między niedawno zmienionym znakiem graficznym Klimor a nową identyfikacją Klima-Therm jest nieprzypadkowa – ma wskazywać symoblicznie powiązania kapitałowe tych dwóch podmiotów.

Nowe logo KLIMA-THERM poddane zostało istotnej zmianie z zachowaniem ewolucyjnego charakteru względem jego poprzedniej wersji. Towarzysząca nazwie firmy trójczłonowa grafika stanowi symbol powietrza ze swoją niebiesko-granatową tonacją kolorystyczną. Nowością jest włączenie do logo dodatkowego koloru – zieleni, która jest odwołaniem do ekofilozofii firmy wyrażanej priorytetem dostarczania rozwiązań proekologicznych, przyjaznych dla człowieka i środowiska.

Bezpłatna prenumerata