Kampania „Take a seat” – Geberit szuka ambasadorów toalet myjących

Akcja „take a seat” rozwija się. W liczbie zdobytych ankiet przoduje Wielkopolska. Akcja polega na tym, aby zaprezentować toaletę myjącą, bądź zaprosić do wypróbowania toalety testowej wyposażonej w toaletę myjącą Geberit AquaClean oraz poprosić klienta o opisanie swoich wrażeń. Nic bowiem nie zastąpi osobistego doświadczenia w tej kwestii. Ponad 80% osób, które wypróbowało toaletę myjącą, chociaż raz zmienia swoje zdanie na temat ewentualnego zamontowania jej u siebie w domu. Wiemy także z przeprowadzonych badań, że 95% osób, które chociaż przez 2 tygodnie korzystały z toalety myjącej Geberit AquaClean nie wyobraża sobie dalszego korzystania z toalety bez funkcji mycia. Najciekawsze opinie Geberit nagrodzi płaszczami kąpielowymi i weekendami w SPA. Pierwsza część konkursu została już rozstrzygnięta.

Sprawdź, czy w Twojej okolicy możesz wypróbować Geberit AquaClean

 

Bezpłatna prenumerata