Junkers doceniony przez klientów i branżę

Marka Junkers otrzymała trzy niezależne wyróżnienia potwierdzające jej innowacyjność, mocną pozycję na rynku urządzeń i systemów grzewczych oraz zaufanie, jakim darzą ją konsumenci.

Pierwszą nagrodę Junkers otrzymał w konkursie Lider Instalacji, którego jury ocenia produkty pod względem innowacyjności i rozwiązań sprzyjających środowisku, bierze też pod uwagę działania marketingowe marki i popularyzację nowoczesnych technologii. Marka Junkers została wyróżniona w kategorii „marketing i rozwój rynkowy firmy” za efekt synergii we wprowadzaniu marki Bosch do branży grzewczej i zmianę swojego wizerunku na polskim rynku. Doceniono też kompleksową wewnętrzną i zewnętrzną strategię komunikacyjną marki oraz skuteczne wykorzystanie narzędzi do wspierania sprzedaży i obsługi klientów w ramach Programu Autoryzowany Partner Junkers, infolinii dla specjalistów oraz Programu Partnerskiego Junkers i platformy zakupowej.

Junkers został doceniony także w rankingu Budowlana Marka Roku.  W pierwszym kwartale 2016 r. roku ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziło ogólnopolskie badanie ankietowe wśród wykonawców branży budowlanej, aby poznać ich opinie na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Junkers został uhonorowany tytułem Brązowa Budowlana Marka Roku 2016 w kategorii kotły grzewcze.

Natomiast dzięki głosom oddanym przez konsumentów w badaniu realizowanym w ramach projektu Konsumencki Lider Jakości, marka Junkers uzyskała pierwsze miejsce w rankingu firm w dwóch kategoriach: „urządzenia i systemy grzewcze” i „pompy ciepła”. Dzięki temu otrzymała tytuł Konsumencki Lider Jakości 2016.

 

Bezpłatna prenumerata