Jubileusz współpracy KAN z ZOO

King KAN – kangur z warszawskiego ZOO świętuje szczególny jubileusz. Pięć lata temu zaadoptowała go spółka KAN. W ten sposób KAN postanowił wesprzeć warszawski ogród zoologiczny, łącząc to z oryginalną, humanitarną i skuteczną formą promocji firmy. To właśnie dzięki takim sponsorom jak KAN, ogród zyskał świetność, a zwierzęta warunki życia i wybiegi o europejskich standardach.

– Odpowiedzieliśmy na apel Fundacji Panda, „dobrego ducha” warszawskiego ZOO i wzięliśmy udział w akcji Honorowej Adopcji, której celem jest wyszukiwanie adopcyjnych rodziców dla podopiecznych, wspomagających ich utrzymanie – opowiada Grażyna Martynkin, dyrektor ds. inwestycji KAN i pomysłodawczyni projektu. – Przed laty, kiedy ZOO było dotowane przez państwo, ogród był nędzny, zwierzęta zamknięte w małych klatkach, a całość smutna i żałosna. To właśnie dzięki staraniom obecnej dyrekcji, fundacji i wsparciu sponsorów, warszawskie ZOO stało się miejsce niezwykłym, przyjaznym, z pięknym pachnącym ogrodem.

Podopieczny KAN to kangur rudy, największy z gatunku torbaczy, który w swoim stadzie w ZOO jest samcem Alfa. Spółka nie bez kozery wybrała tego właśnie zwierzaka, by promował jej markę.

– Już sama nazwa kojarzy się z naszą firmą: KAN-gur. Nie mogło więc być inaczej, kangur najbardziej nadawał się na „dziecko” naszej firmy – dodaje Grażyna Martynkin.

Ale wsparcie KAN dla ZOO to nie tylko utrzymanie zwierzaka – spółka regularnie organizuje zwiedzanie ogrodu dla swoich partnerów biznesowych  i ich dzieci. Takie wyjścia organizowane są zawsze z okazji Dnia Dziecka, ale nie tylko.

Z okazji jubileuszu pięciolecia opieki nad kangurem, KAN zorganizuje w czerwcu br. wyjątkowe spotkanie w ZOO – tym razem w nocy.

– Nie będziemy zdradzać teraz szczegółów, bo to niespodzianka. Ale zapewniam, że wycieczka będzie wyjątkowa i niezapomniana – mówi tajemniczo Grażyna Martynkin.

Bezpłatna prenumerata