Geberit i KOŁO najwyżej w rankingu Superbrands

W ogłoszonym 16 listopada b.r. rankingu Superbrands 2018 marki Geberit i KOŁO znalazły się na najwyższych pozycjach w swoich segmentach w kategorii Remont i wykończenie domu. W badaniach wzięto pod uwagę między innymi kryterium polecania produktów. Oznacza to, że konsumenci darzą je zaufaniem i cenią ich wysoką jakość.

Wg indeksu siły marki, Geberit znalazł się na 1 pozycji w segmencie armatura sanitarna i grzejniki, pokonując 13 konkurentów.  Marka KOŁO natomiast zajęła analogiczną pozycję – w podkategorii ceramika sanitarna, wyprzedzając 7 rywali.

Superbrands to największy niezależny ranking marek w Polsce. Jest jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły rynkowy sukces. W tegorocznej edycji po raz pierwszy głos oddano wyłącznie w ręce konsumentów. Instytut ARC Rynek i Opinia zrealizował badanie metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy), na próbie 10 000 respondentów. Poddano mu w sumie 2000 marek.

Pobierz pełny raport http://superbrands.pl/wp-content/uploads/2014/09/Proces-Certyfikacji-Superbrands_wyniki-2018.pdf

www.superbrands.pl

Bezpłatna prenumerata