Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej zainaugurowała kampanię „Czad usypia”.
Co roku w okresie grzewczym dochodzi w Polsce do kilku tysięcy zaczadzeń, w tym kilkudziesięciu ze skutkiem śmiertelnym. Czytamy informacje prasowe, oglądamy krótkie dramatyczne relacje w wiadomościach, a jednak ten problem nie dociera do naszej świadomości. Jakby nas nie dotyczył. Skoro tak jest, kampania społeczna mówiąca o czadzie musi być jeszcze bardziej sugestywna i jaskrawa niż medialne raporty o kolejnej śmierci w kolejnym domu.
Na kampanię „Czad usypia”, realizowaną w ramach szerszego programu Straży Pożarnej „Nie! Dla czadu”, składają się spoty radiowe, ogłoszenia prasowe, plakaty i strona www: www.czadusypia.pl
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB