Budowlana Marka Roku i Konsumencki Lider Jakości dla Junkersa

Użytkownicy i instalatorzy urządzeń i systemów grzewczych wyróżnili markę Junkers. W czerwcu przyznane zostały jej dwa prestiżowe tytuły, Konsumencki Lider Jakości 2013 i Brązowa Budowlana Marka Roku 2013.

Redakcja Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, przeprowadziła ogólnopolskie badanie opinii wśród ponad pięciu tysięcy konsumentów. Jego celem było wyłonienie najlepszych marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. Otrzymane wyniki pozwoliły wyłonić liderów jakości poszczególnych kategorii produktowych. Zebrane informacje umożliwiły też stworzenie rankingu marek najbardziej rozpoznawalnych.

W kategorii „Urządzenia i systemy grzewcze” Konsumenckim Liderem Jakości 2013 została marka Junkers, którą respondenci uznali za najbardziej rozpoznawalną. Konsumenci podkreślali, że urządzenia marki Junkers są ekonomiczne, estetyczne, wydajne i mają solidną technologię.

Z kolei instalatorzy przyznali marce Junkers Brązową Budowlaną Markę Roku 2013. Tytuł ten nadany został po analizie wyników badania opinii przeprowadzonego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. W ramach badania odbyło się aż 1799 wywiadów z wykonawcami. Wyłoniono marki uznawane za najlepsze w 23 grupach asortymentowych materiałów budowlanych. Junkers zajął prestiżowe miejsce na podium w kategorii „Kotły grzewcze”.

 

Bezpłatna prenumerata