Bartosz dołączył do programu „Polski Ślad”

„Polski Ślad” jest godłem wyróżniającym polskie przedsiębiorstwa. Jest jednocześnie kampanią społeczną i edukacyjną promującą postawy patriotyzmu ekonomicznego i świadomej konsumpcji. Przystąpienie do akcji nie wiąże się z nakładem finansowym. Jest to inicjatywa, która w sposób niepolityczny, społeczny i obywatelski ma na celu zwiększenie siły ekonomicznej polskiej przedsiębiorczości oraz zamożności i dobrobytu polskich obywateli. Program ruszył pod koniec 2012 roku, a jej inicjatorzy – Fundacja Kazimierza Wielkiego – planują w jej ramach szereg działań.
Aby przystąpić do programu, podmiot gospodarczy musi:
– być zarejestrowany w Polsce,
– należeć w decydującej mierze do polskich obywateli,
– płacić w Polsce podatek dochodowy oraz inne podatki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Polski Ślad ma na celu:
• wskazać konsumentom firmy, produkty i usługi, w których i które warto kupować, gdyż pozostawia to pozytywne skutki w polskiej gospodarce;
• komunikować polskie firmy z różnych części kraju i namawiać je do współpracy i wymiany ekonomicznej przysparzającej im dodatkowych korzyści;
• tworzyć narzędzia reklamy i marketingu, które pozwolą polskim firmom zwiększać swoje obroty oraz stawać się bardziej widocznymi dla konsumentów,
• integrować polskich przedsiębiorców.
Firmy będzie odróżniał znak w postaci śladu czerwono-białej stopy. Znaku tego używa już Bartosz Sp. J. Bujwicki, Sobiech z Białegostoku.
www.polskislad.pl

Bezpłatna prenumerata