Do pierwszego w Polsce zestawienia „Edukacyjne działania biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw” kapituła ekspertów wybrała 51 inicjatyw, w tym Akademię Wynalazców im. Roberta Boscha.
Spośród 270 inicjatyw zakwalifikowanych do oceny kapituły 51 przeszło do trzeciego, ostatniego etapu – głosowania internautów. Finaliści – najbardziej znaczące inicjatywy edukacyjne w Polsce – zostaną ogłoszeni podczas 6. targów CSR, 17 listopada br. na stadionie PGE Narodowym w Warszawie.
Wyboru czołowych 51 projektów dokonali eksperci z różnych dziedzin
i przedstawiciele różnych sektorów, m.in. administracji publicznej, środowiska akademickiego, organizacji pozarządowych i skupiających biznes. Jury oceniało inicjatywy pod kątem istotności podejmowanego problemu, spójności z postępowaniem firmy, jakości prowadzonych działań, a także nowatorskiego podejścia.
Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha to program edukacyjny dla gimnazjalistów prowadzony przez firmę Bosch w Polsce od 2011 r. Celem programu jest popularyzacja wśród młodzieży przedmiotów ścisłych – matematyki, fizyki, techniki oraz zainteresowanie jej uczelniami technicznymi. Dotychczas w projekcie wzięło udział 7600 uczniów, którzy zgłosili 400 pomysłowych wynalazków. Program nagrodzono w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2014 w kategorii programy edukacyjne firm (CSR). Natomiast w edycji 2015 tego plebiscytu projekt otrzymał wyróżnienie specjalne.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB